W projekcie „GRAM BEZ PRĄDU” bierze udział 8 uczniów z klasy 7a. Zajęcia odbywają się systematycznie raz w tygodniu, po dwie godziny. Od początku roku szkolnego do chwili obecnej odbyło się odbyło się 18 godzin zajęć warsztatowych. W czasie zajęć uczniowie, doskonalą swoje umiejętności strategiczne w grach, takich jak: „Rummikub”, „Catan”, „Wsiąść do pociągu”, „Activity”, „Duble”, „Jungle speed”, „Splendor”, „Red7”, „Geniusz”, „Pentago”, „Logix”, „Blokus”, „Blokers”, „Triple pentago”.
W ramach projektu, grupa projektowa wykonała na boisku szkolnym ścieżkę gier i zabaw ruchowych. Kolorowymi, specjalistycznymi farbami, korzystając z szablonów wykonanych w poprzednim roku szkolnym została stworzona bardzo długa ścieżka, która oprócz dobrej zabawy ruchowej ma za zadanie ćwiczyć sprawność fizyczną, koordynację ruchową, ale i uczyć-liczenia, liter alfabetu. Uczniowie szkoły bardzo chętnie korzystają ze ścieżki w czasie przerw śródlekcyjnych, na zajęciach wychowania fizycznego a także po zajęciach szkolnych.
Jednym z zadań grupy projektowej „GRAM BEZ PRĄDU” była wycieczka do Domu Gier - Escape Room w Elblągu. Wycieczka taka odbyła się dnia 22 października. Uczniowie skorzystali z atrakcji dwóch pokoi: Piła - „SAW: - Zaczyna się "niewinnie" jak w każdym dobrym horrorze „Dwóch mężczyzn budzi się przykutych kajdankami do ścian w piwnicy. Zdają sobie sprawę, że są uczestnikami krwawej gry szaleńca.... „.Pokój dla graczy lubiących mroczne klimaty i odrobinę strachu. Drugą atrakcją był Ucieczka z wiezienia. W tym pokoju uczestnicy wcielają się w grupę ludzi aresztowanych przez amerykańską agencję rządową. Osadzeni w starym sypiącym się wiezieniu gdzieś na końcu świata. Jeden z pracowników postanowił pomóc osadzonym powodując awarię elektryczną. W przeciągu godziny usterka zostanie naprawiona i więźniowie stracą swoją jedyną szansę na ucieczkę. Uczestnicy gry, najpierw zamknięci w pokojach... musieli przeszukać całe pomieszczenia... rozwiązać wszystkie łamigłówki i... uwolnić się... by przejść do następnego... wiejącego grozą i... znowu... zagadki, łamigłówki... ku wolności! Po wycieczce ciepły posiłek dopełnił
Grupa projektowa obecnie pracuje nad stworzeniem gry dydaktycznej do nauki tabliczki mnożenia, która będzie służyła kolejnym rocznikom uczniów na zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i nie tylko.
Atmosfera na zajęciach jest bardzo dobra. Uczniowie chętnie bawią się w gry planszowe, aktywnie biorą udział w innych zadaniach. Uatrakcyjnieniem spotkań są smaczne przekąski i napoje.